Oferta

Portal LeanTime.pl powstał z myślą o praktykach i entuzjastach ideologii Lean Management i szeroko rozumianej filozofii ciągłego doskonalenia. Portal oferuje Państwu szeroki zakres reklamy i promocji oferowanych przez Państwa produktów – zarówno wyrobów jak i usług – wspierających wdrażanie i utrzymywanie szczupłego zarządzania w organizacjach. W ofercie LeanTime.pl znajdą Państwo wiele opcji, które pomogą dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów, w tym m.in.:

 

- utworzenie wizytówki firmy w kategorii "Profile firm",

- dodanie produktów do największej bazy produktów związanych z Lean Management i ciągłym doskonaleniem w polskiej sieci,

- zaprezentowanie treści w sekcji "Slider" na stronie głównej portalu LeanTime.pl,

- promowanie produktów w sekcjach "Promowane" oraz "Polecane produkty",

- umieszczenie banerów reklamowych widocznych na każdej podstronie portalu LeanTime.pl,

- skorzystanie z opcji objęcia patronatem medialnym wydarzenia związanego z Lean Management i ciągłym doskonaleniem,

- wyszczególnienie firmy w sekcji "Popularne firmy" na stronie głównej portalu LeanTime.pl,

- opublikowanie artykułu na blogu portalu LeanTime.pl,

- reklamowanie produktów w mediach społecznościowych marki Lean Time: na kanale YouTube, na prywatnym profilu portalu LinkedIn (kilkutysięczna sieć kontaktów związanych bezpośrednio z Lean Management i inżynierią produkcji) oraz na fanpage'u Lean Time na Facebook'u – jednym z naszybciej rozwijających się w polskiej sieci fanpage'y dotyczących Lean z dużą ilością akcji obserwujących (reakcje, komentarze, udostępnienia).

 

Poniżej znajdą Państwo pełny cennik usług oferowanych przez portal LeanTime.pl:

 

Typ
Model
Koszt*
Czas
Uwagi
Kliknięcie przez użytkownika strony w produkt z kategorii "Wyroby" CPC 1 pkt. - przekierowanie na podstronę produktu ze zdjęciem i opisem oraz możliwością przekierowania na stronę producenta (oba przekierowania generują koszt punktowy)
Kliknięcie przez użytkownika strony w produkt z kategorii "Firmy" CPC 2 pkt. - przekierowanie na podstronę firmy z logiem i opisem oraz możliwością przekierowania na stronę firmy (oba przekierowania generują koszt punktowy)
Kliknięcie przez użytkownika strony w produkt z kategorii "Usługi" CPC 3 pkt. - przekierowanie na podstronę produktu ze zdjęciem i opisem oraz możliwością przekierowania na stronę producenta (oba przekierowania generują koszt punktowy)
Baner reklamowy na dole każdej podstrony portalu LeanTime.pl CPM/10 15 pkt. 100 wyświetleń rozmiar baneru 640 x 320 px. Ekspozycja stała, nie występuje losowość. Dostępne 3 banery reklamowe
Ekspozycja produktu w sekcji "Polecane produkty" CPM 60 pkt. 1000 wyświetleń sekcja "Polecane produkty" występuje w glosariuszu, na blogu oraz na stronie głównej portalu LeanTime.pl. Ekspozycja odbywa się losowo dla każdego odświeżenia lub otwarcia witryny
Baner reklamowy na dole każdej podstrony portalu LeanTime.pl CPM/2 60 pkt. 500 wyświetleń rozmiar baneru 640 x 320 px. Ekspozycja stała, nie występuje losowość. Dostępne 3 banery reklamowe
Ekspozycja loga firmy w sekcji "Popularne firmy" CPM 80 pkt. 1000 wyświetleń sekcja "Popularne firmy" występuje na stronie głównejportalu LeanTime.pl. Ekspozycja odbywa się losowo dla każdego odświeżenia lub otwarcia witryny
Ekspozycja produktu w sekcji "Promowane" FF 100 pkt. 7 dni ekspozycja stała przez cały czas trwania (7 dni, nie występuje losowość). Sekcja "Promowane" posiada 3 dostępne miejsca reklamowe. 
Baner reklamowy na dole każdej podstrony portalu LeanTime.pl CPM 100 pkt. 1000 wyświetleń rozmiar baneru 640 x 320 px. Ekspozycja stała, nie występuje losowość. Dostępne 3 banery reklamowe
Reklama w trakcie materiału video lub niezależne video w serwisie YouTubena kanale Lean Time TV - 100 pkt. reklama zawsze dostępna na kanale czas wyświetlania w trakcie materiału video to 10 sekund. Czas niezależnego video jest nieograniczony (z uwzględnieniem regulaminu serwisu YouTube). Format reklamy: grafika lub video
Slider na stronie głównej - pozycja 2., 3., … FF 150 pkt. 7 dni widoczna po przejściu z pozycji 1. na kolejne - ręcznie lub automatycznie. Min. wymiary grafiki to 900 x 525 px
Slider na stronie głównej - pozycja 1. FF 200 pkt. 7 dni pozycja 1. jest widoczna zawsze jako pierwsza dla każdego odświeżenia lub otwarcia witryny. Min. wymiary grafiki to 900 x 525 px
Artykuł na blogu LeanTime.pl - 200 pkt. artykuł zawsze dostępny na blogu sam tekst lub tekst z multimediami (grafika, video itp.). Materiały dostarcza ogłoszeniodawca
Publikacja na portalu LinkedIn - 250 pkt. publikacja zawsze dostępna na profilu sam tekst lub tekst z multimediami (grafika, video itp.). Materiały dostarcza ogłoszeniodawca
Post na fanpage'u Lean Time na Facebooku - 300 pkt. post zawsze dostępny na fanpage'u sam tekst lub tekst z multimediami (grafika, video itp.). Materiały dostarcza ogłoszeniodawca
"Zdjęcie w tle" na fanpage'u Lean Time na Facebooku - 500 pkt. 7 dni rozmiar "zdjęcia w tle" 820 x 360 px
Pakiet "Facebook" - post i zdjęcie w tle - 650 pkt. - czas wyświetlania "zdjęcia w tle" 7 dni
Pakiet "Media Społecznościowe" - 850 pkt. - pakiet "Facebook" + YouTube + LinkedIn
Patronat medialny BASIC - 1000 pkt. - wydarzenie pod patronatem dodane do sekcji "Inicjatywy objęte patronatem Lean Time" na stronie głównej + post na fanpage'u na Facebooku. Możliwość indywidualnych ustaleń
Patronat medialny ADVANCED - 2000 pkt. - zawiera "Patronat medialny BASIC" + zapowiedź wydarzenia na blogu LeanTime.pl + 1 slajd w sekcji "Slider" (pozycja 2, 3, ...). Możliwość indywidualnych ustaleń
Patronat medialny PREMIUM - 3000 pkt. - zawiera "Patronat medialny ADVANCED" + relacja (lub fotorelacja) z wydarzenia na blogu LeanTime.pl. Możliwość indywidualnych ustaleń

*Na portalu LeanTime.pl zakup wybranej usługi realizowany jest za pomocą punktów. Konto można zasilać wybraną liczbą punktów poniżej lub w panelu klienta (moje konto > kup punkty).

W trosce o jak najwyższą jakość świadczonych usług na portalu LeanTime.pl obowiązuje system UU - Unikalny Użytkownik (z ang. unique user). W praktyce oznacza to naliczenie tylko jednego wyświetlenia produktu dla danego adresu IP w ciągu 24h niezależnie od rzeczywistej ilości wyświetleń tego produktu przez tego użytkownika.

 

 

20 punktów

20.00

  • Koszt jednego punktu: 1.00
Zaloguj się, aby kupić pakiet

50 punktów

40.00

  • Koszt jednego punktu: 0.80
Zaloguj się, aby kupić pakiet

100 punktów

70.00

  • Koszt jednego punktu: 0.70
Zaloguj się, aby kupić pakiet

200 punktów

130.00

  • Koszt jednego punktu: 0.65
Zaloguj się, aby kupić pakiet

500 punktów

280.00

  • Koszt jednego punktu: 0.56
Zaloguj się, aby kupić pakiet

1000 punktów

500.00

  • Koszt jednego punktu: 0.50
Zaloguj się, aby kupić pakiet

Pobierz pełny cennik usług oferowanych przez portal LeanTime.pl w formacie PDF.


W przypadku pytań, niestandardowych zapytań ofertowych lub propozycji współpracy proszę o kontakt:

Rafał Wysocki
rafal@leantime.pl
+48 696 916 345